Uus kujundus on töös, tekkis viga üleslaadimisel ning kujundus on rikutud.. eks peagi parandame!

teisipäev, 8. veebruar 2011

Ma armastan teda nii väga!

Foto: Daniel Sepp
Mõni päev tagasi kirjutas mulle üks noor neiu ja kurtis mulle, et minu blogi on nii poliitiline ja ma ei kirjuta enam endast, nagu vanas Daily Danielis. Ma vaatasin enda blogi visiooni ja avastasin sealt endajaoks eesmärkide peatükist sellise keerulise lause:
Tutvustada minu eesmärke, motiive ning muuta avatumaks ühiskonnale läbi enese tegevuste tutvustuste;
Ma vajusin mõtteisse tükiks ajaks. Kas see tähendab, et ma peaksin siia kirjutama ka enda eraelust ja selle saavutustest? Ei tea. Aga ma otsustasin, et ma võin seda siiski teha - kes mind keelab? Kirjutasin siis sellele tüdrukule vastu sellise kirja:

Hea Mirjam,

mul on väga hea meel, et sa oled minu blogi püsilugeja ning tunned huvi minu tegevuste vastu. See blogi on tõesti kujunenud poliitiliseks ning suhteliselt asjalikuks, kuid ma usun, et see ei tohiks olla takistus, nagu sina kirjutasid, enesetutvustamisele.

Sa küsisid kuidas mul läheb - tänan küsimast, väga hästi ning samalajal väga kiirelt. Ma tegelen aktiivselt valimiskampaaniaga ning olen ka haigeks jäänud mis muudab sellega tegelemise palju keerulisemaks. Mul on köha, nohu, peavalu ning palavik. Üldiselt ma ravin ennast nii kuidas jaksan ning olen pidanud ühe vestlusringi ära jätma haiguse tõttu.

Minu ellu on saabunud armastus ning ma olen leidnud ennast kellegi kõrvalt kellega tutvumisega tean ma täpselt millal täitub 60 päeva meie tutvumisest, kelle kõrval tunnen ma ennast kindlalt, kuid talle silma vaadates kaotan ma selle koheselt ning kelle südamelööke võiksin ma kuulata ööd ja päevad läbi. Minu süda on võidetud - kas tema oma ka minule kuulub ma ei tea.

Me veedame koos vahepeal rohkem, vähepeal vähem aega, kuid iga meie kohtumine on südamlik ning ma tunnen puudust temast ka praegu. Ma tean, et ta loeb neid ridu ükshetk ning ma loodan, et ta tunneb end ära.

Ta sõnumid on niivõrd armsad ja kui ta ütleb, et igatseb mind siis ma usun seda, sest tunnen täpselt sama tema vastu ning mul ei saa temast kunagi küll. Ja isegi kui ta paksuks läheb või kiilaks ennast lõikab siis armastan ma teda ikkagi, sest ta on alati ilus. Ta ei pea ennast meikima, sest teab, et ta on ikkagi ilus ning tema üllatumine minu vahepealsete tegude pärast on nii siiras, et teeb südame soojaks.

Jah, ma olen endast kirjutades kirjutanud temast aga eelkõige sellepärast, et ta on pool minust ja ma loodan, et ehk ükshetk olen minagi siiski osa temast. Ilma temata läheks mul halvasti, aga praegu mul läheb kõik suurepäraselt.

Mirjam, ma väga loodan, et see kiri andis vastuse osadele sinu küsimustele. Ma loodan, et sa kirjutad mulle ka tulevikus, sest ma meelsasti vastan sinu ja kõikide teiste inimeste e-mailiga saadetud küsimustele.

Parimat,

Daniel 

Selline oli minu kiri ühele lugejale. Tema loa puudumisel ma tema kirja ei avaldanud, kuid kui sinagi tahad, et ma käsitleksin mõnda teemat vähem või rohkem, siis kirjuta mulle kindlasti daniel [ät] opilaskond.ee

0 comments:

Postita kommentaar