Uus kujundus on töös, tekkis viga üleslaadimisel ning kujundus on rikutud.. eks peagi parandame!

kolmapäev, 9. veebruar 2011

Õpilasliit loeb minu blogi*

Ekraanitõmmis opilasliit.ee'st
Täna päeval otsustasin ma vaadata hetkeks Eesti Õpilasesinduste Liidu veebilehele ning avastasin, et nad on õppust võtnud minu postitusest ning kiiresti pannud üles terve hulga protokolle. Sellest saab teha vaid ühe järelduse - nad loevad minu blogi ning keegi ütles neile, et õige oleks need üles riputada.

Ma pean tunnistama, et mind siiski hämmastab see, kuidas organisatsioon toimib ilma ühegi juhatuse koosolekuta näiteks 7 kuu pikkuse aja jooksul. Eriti kui vaadata EÕELi struktuuri, siis on keeruline tööd teisiti ette kujutada. Poliitikaloome on kord selline asi, kus tuleb tihti kohtuda. 

Ma olen väga õnnelik, et need sinna ilmusid lõpuks, aga ikkagi 7 kuud! Paistab, et sellest ajast pole midagi mälestada. Üldse tundub kuidagi paljuski liidu tegevus kurvameelne, sest kui ma üritasin tutvuda nende sisuga siis on need kirjutatud veel hullemini kui.. noh, ma ei teagi, millega oleks kohane võrrelda.

Võtsin suvalise nendest lahti nüüd ja kommenteerin natukene:

+ Koosoleku toimumise koht - Skype. Väga noortepärane lahendus, eestlaslik ja uudne, väga hea!
+ Koosoleku kestus. EÕELi koosolekud on tavaliselt pikad ja ebakonstruktiivsed. See kestis ainult 2 tundi. Selle aja jooksul arutati 7 päevakorrapunkti.
+ Osalus. Terve juhatus oli kohal, see on positiivne märk.
+ Kujundus ja paigutus. Asi hakkab ilmet võtma ja millestkist on lootust juba aru saada. 

- Esimees protokollib. See ei ole õige, sest ta ka juhatab koosolekut. Need peaksid ikkagi lahus olema, kuivõrd esimehel on protokolli kinnitav funktsioon. 
- Lühendite kasutus. Kurat, ega te ainult enda jaoks ei protokolli. Mis on VÕRK? Mis on ENEB (okei, mina seda tean)? 
- Terminite käsitlus. "Uuringutiim". Mis asi see selline on? Mis uuring, misasja?!
- Ajakasutus. Kiita heaks 3-päevane puhkuse avaldus; avastada, et veebileht on vananenud; määrata järgmise juhatuse koosoleku aeg; võtta vastu liige; määrata ENEBi nõukogu liige; võtta osa infot teadmiseks ning rääkida vilistlastest on 2 tunni jaoks paganama vähe minu meelest. 

Protokollist on teisisõnu vähe kasu. Mina, liikmena, ei saa midagi olulist teada. Sellised protokollid paistavad olevat tehtud ainult selleks, et see oleks või siis ainult enda jaoks. SEE EI OLE LÄBIPAISTVUS.

See ei ole see, mida ma enda postitusega taotlesin, kallis EÕEL. Te ei saanud asjast aru. Aga eks ma ükshetk annan enda panuse selle parandamiseks. Täna teatas Mirell Jänes, et ma vihkan Eesti Õpilasesinduste Liitu*. See on vale. Ärge uskuge inimesi kes nii ütlevad, nad valetavad. Ma armastan seda liitu ja sellepärast ma veel liigutangi mõnda lille, et midagi muuta. Aga.. mis mul teile ikka soovida, kui tervist ja jõudu. Kohtumiseni!

iPadi ekraanitõmmis Skype'st.
* - Pisike parandus, sest Marili Niidumaa hüppas mulle kõrri selle vihkamise eest. Nojah, ei öelnud vihkan. Ütles "ei meeldi". Minu viga, vabandan. Aga tõestuse viimase ütlemise leiate alt.

Mirell Jänes: "Ma tean, et sulle liit ei meeldi"
Daniel Sepp: "Loe mu blogi vahelduseks"
Daniel Sepp: "Mulle meeldib liit"

Vestlus läheb edasi teemal kuidas ma väljendan enda suurt armastust selle organisatsiooni vastu.

Et see nüüd mustvalgelt kirja saaks, siis MULLE MEELDIB EESTI ÕPILASESINDUSTE LIIT.

Ja kõikidelt, kes arvavad, et mulle ei meeldi liit, siis küsin: "Miks te valetate?"

2 comments:

Anonüümne ütles ...

Vabandan eksimise pärast siis. Aga aegajalt jääb selline mulje.

Mirell

Daniel Sepp ütles ...

Mirell,

Ma arvan, et see mulje on väga eksilik. See näitab kui hästi toimib EÕELi sisekommunikatsioon sellel alal. Kui on vaja midagi korraldada, siis ei ole kedagi platsis, aga kui on vaja minust rääkida ning avaldada muljeid minu kohta, siis on jutuajamine pikemaks ajaks garanteeritud.

Juhatused on viimasel ajal tõesti jõudnud arusaamale, et ma vihkan neid ja samastades ennast Liiduga peaksin ma vihkama ka viimast. Kuid pean tunnistama, et ma pigem ei salli nende tööd või selle tulemusi (või viimaste puudumist).

Ma ei arva, et EÕEL on juhatus. Kaugel sellest, ma arvan sootuks vastupidi, aga üldiselt algatan ma ka vastavate muudatuste "eelnõud" peagi-peagi.

Postita kommentaar