Uus kujundus on töös, tekkis viga üleslaadimisel ning kujundus on rikutud.. eks peagi parandame!

teisipäev, 12. aprill 2011

Üldkoosoleku kirjadest

Eesmärgiga vastata ära kõikidele endale esitatud küsimustele hakkasin ma täna kirjutama ümber enda ümbrikust leitud kirju. Ma lugesin neid täna esmakordselt ning ma arvan, et ma talitasin õigesti. Ei ole õige lugeda kirju kui oled niigi emotsionaalselt vapustatud - see võib viia veelgi halvema tulemuseni.

Ma usun, et nende kirjade avalikustamine muudab midagi. Osadel noortel on vaja enda tegude eest vastutus võtta, aga ega nad seda ka siin teha ei julge. Kahjuks peavad nüüd kannatama kõik, sest nime mul juurde kirjutada ei ole.

Kui keegi julgeb või tahab mõne kirja omaks võtta, siis kirjutage mulle seppdaniel@gmail.com. Ma panen nime juurde või jätan endale teadmiseks, kuidas soovite.


Hinnangud
1) "Daniel, ajad tarka juttu, heal jutul pooltele meeldid ka, THINK ABOUT IT!
P.S. Tervita ninasarvikut :D"
2) "Mulle meeldib su kikilips =) Ole tubli!"
3) "Tead, ma olen sind alati imetlenud. Sa meeldid mulle kui mees!"

Küsivad
1) "Miks sa Keskerakonnas olid?"
2) "Kas sa oled tulnukas?"
3) "Kas sa liidust lahkuda jäädavalt oled mõelnud?"

Liidu uhkus
1) Daniel, sa oled JOBU, suurte tähtedega. Ma vihkan sind :S. HALE OLED!
2) Sa oled NÕME. sul on tähelepanu vajadus. Kuula teisi rohkem, mõtteid sul on.
3) Kuradi pede! (trükitähed)
4) Ma vihkan sind! (käekirja varjates paksemaks tehtud) /s/
5) Langeta ego veic! /s/
6) Saa oma egost üle! /s/
(visuaalsel vaatluselt tunduvad /s/-ga märgistatud sõnumid sama autori poolt kirjutatud. sellele viitab tähtede sarnasus ning kõrge areneng filoloogia vallas)

Laekus ka üks venekeelne kirjutis, mille kirjutan teile siia ümber ka tõlgituna:

Originaal
Xорошо держушься, но тебе ето не поможет :). И ты цлишком много врешь :) М....М

Tõlge
Saad hästi hakkama, aga see ei aita sind :). Ja sa valetad liiga palju :) M....M

P.S Kõik tekstid on täpselt ümber kirjutatud. St kõik kirjavead on nende originaalautorite süü.

Eks siin ole valikute küsimus, mida või keda uskuda. Osad kindlasti ei saa aru, miks ma need kõik avalikuks tegin ja mida ma sellega taotlen - muudan ma ju vaid enda elu raskemaks. Samas ütlen ma ausalt, et see on veel üks põhjus, miks mind tundma õppida.

Paljud näevad minus vastupidiseid iseloomujooni ning ma usun, et nende inimeste sõnad, kes julgevad seda avalikult öelda maksavad palju rohkem. Keegi ei julgenud minu kohta miodagi näkku halvasti öelda - miks? Kus te siis olite? Mina julgesin. Julgesin ka hästi öelda. Mul ei ole vaja peita ennast kirjade taha, erinevalt teist.

Vastan ka küsimustele:
1) Maailmavaateline küsimus, kas ka enam, ei tea;
2) Samad jutud käisid ka peaminister Andrus Ansipi kohta, kuid praeguseks on selgunud, et tema ei ole. Ei usu ka mina, et mina olen;
3) Olen, aga see ei ole võimalik. Vähemalt mina seda ei suudaks. Ja kes suudab, see ei ole tõeline liidukas;

0 comments:

Postita kommentaar