Uus kujundus on töös, tekkis viga üleslaadimisel ning kujundus on rikutud.. eks peagi parandame!

pühapäev, 3. aprill 2011

Juhatuses olemine teeks mulle suurt au

Valituks saamine ei ole eesmärk. Tähtis on tegutsemine!
Kogu minu kandideerimist on saatnud erinevate inimeste kõned, kes on nõus minu kandidatuuri toetama tingimusel, et ma veenan neid, et see positsioon vastab minu tegelikult ambitsioonile. Ma olen nendega nõus, et see teema vajab põhjalikumat lahti seletamist ning ühe A4 pikkune motivatsioonikiri ei tee seda piisaval määral, sest kandideerimisjuhendis paluti keskenduda teistele küsimustele.

Just hiljaaegu ma noomisin Liis Tõnissoni Facebookis, kui ta sõnas, et kaotas sekretärivalimised ühes ühingus 1 häälega, kuid on sellega rahul, sest sai parema positsiooni. 
Kuidas sa saad kandideerida kuhugi ja pärast kaotust öelda, et "ah, saingi parema koha!". See on vastutustundetu kandideerida positsioonile, mis ei vasta sinu ambitsioonile!
Kandideerides Eesti Õpilasesinduste Liitu mõtlesin ma pikalt selle üle, et kas ei oleks aeg edasi liikuda ning sellegipoolest leidsin, et veel mitte. Tähtis on välja tuua see, et kandideerida ei tohi positsiooni pärast, vaid sellepärast, mida sa sellel positsioonil kavatsed teha. Positsioon on eesmärkide teostamiseks, mitte selle omamiseks. Selleks on mitmeid põhjuseid ning kõiki neid loetlema hakata ei ole põhjus, kuid ma nimetan mulle olulisemad.

  1. Eesti Õpilasesinduste Liit on minu ema, isa ja kodu
    Ma tulin liitu pea 1000 päeva eest ning ma jäin sellele igavesti truuks.  Mind on võetud kui võrdset ning minuga on peaaegu, et alati arvestatud ning koheldud hästi. Ka mina olen ööbinud kontoris siis, kui ühel või teisel põhjusel oli mul seda vaja ning mind on toetatud nii, kuidas on saadud.

  2. Õpilasliit on minu õpetaja
    Selles ühingus olen ma õppinud niivõrd palju, et nende teadmiste põhjal elan ma oma igapäevaelu ja toimetan oma tegemistes. Ma juhindun  sellest kogemusest, mis on andnud mulle liit ning ma usun, et nüüd on minu kord anda vastu.

  3. Juhatuses olemine teeb suurt au kõikidele
    Juhatusse valitakse piiratud hulk inimesi. Selle liikmeks olemine on suureks auks igale selle liikmele, sest see eeldab, et sa oled pälvinud kümnete õpilaste usalduse. Tähtis on neid alt mitte vedada.

  4. Kiindumus
    Jah, nii lihtne see ongi. Ma ei kujuta enda elu ette ilma Eesti Õpilasesinduste Liiduta pikemas perspektiivis. Ma ei taha sellest loobuda ja nüüd, kus ma veel saan olla valitud juhatusse ma teengi selle sammu ja kandideerin. Ma usun, et praegu on õige aeg. Ma ei taha olla teieta.

  5. Eneseteostus
    Minusse on kogunenud suurel hulgal ideid ja mõtteid, kuidas ja mis vahenditega viia edasi Eesti Õpilasesinduste Liitu. Ma usun, et nende rakendamine saab olema raske ja seetõttu pakub see mulle kindlasti "pinget".

  6. Soov parandada maailma
    Jah, mul on soov muuta maailma paremaks kohaks. Ja haridus on tee selleni. Õpilased on meie tuleviku alustalad ning nende eest tuleb kanda hoolt. See positsioon võimaldabki mul sellega tegeleda. Kui senini olen ma öelnud, et ma ei saa muuta maailma, kuid saan muuta iseennast ja täpselt minu võrra muutub ka maailm, siis nüüd usun, et ma saan seda muuta. Minu töö tulemusena saaksid paljud teised inimesed erinevaid võimalusi, mis viikski meid parema ühiskonna poole.
Ma loodan, et see lühike loetelu muudab lugeja jaoks selgemaks minu kandideerimise põhjsued ning veenab teda selles, et ma tõesti teen seda südamega, mitte lihtsalt linnukese või kirje nimel CVs. Selliseid kirjeid saab sinna rohkem ja lihtsamini, kui aasta aega pingutades ja higistades õpilaste nimel. Ja ma tõesti soovin anda endast maksimumi juhatuses ja õpilastele.


3 comments:

Unknown ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Daniel Sepp ütles ...

Aitäh Sander!

Mul on hea meel, et mul on loota sinu auväärt kooli häälele nin gsee teeb mulle suurt au.

Põhjus miks ma kirjutan ennekõike endast ei seisne egoismis vaid enese vaadete tutvustamises. Ma ei taha loopida lihtsalt loosungeid nagu seda teevad poliitikud, vaid ma selgitan enda kandideerimise tagamaid.

Sellegipoolest on mul väga hea meel, et sa mulle hüva nõu annad.


Aitäh Sulle,

Daniel Sepp

Unknown ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.

Postita kommentaar