Uus kujundus on töös, tekkis viga üleslaadimisel ning kujundus on rikutud.. eks peagi parandame!

esmaspäev, 11. aprill 2011

Tänan toetuse eest!

Aitäh Eesti Õpilasesinduste Liit! Oli väga vahva, kuigi oli asju mida oleks saanud paremini teha, olen mina siiski rahul. Suured tänud Natali Joonasele, tänu kellele ei tekinud pärast seda Üldkoosolekut meie tegevjuhi Siiri pähe olulisel määral halle juukseid juurde ning muidugi tema tiimi.

Suur aitäh samuti presiidiumile hea töö eest. Protokoll varsti tuleb, minu sõnavõtu soove märgati ja parandusettepanekuid ei kaotatud. Juhataja oli suureks abiks mitmel korral.

Kui võtta minu parandusettepanekute arv, siis neid laekus kokku minult 10, millest 9 leidsid Üldkoosoleku toetuse. Tundub, et ma siiski olen sellisel määral Liidust läbi immutatud, et ka minu seisukohad on tahestahtmata teiste õpilastega ühed.

Kui analüüsida nüüd valimisi, siis ma pean tunnistama, et olen pettunud, kuid Üldkoosoleku otsus on auväärt ning selle vastu ei saa ega tohiks vaielda ükski kandidaat. See on hinnang meie esinemistele ja võimele ennast tõestada üldkoosoleku ees. Vahetevahel võib meile ju tunduda, et me oleme paremad, kui keegi, kuid otsuse teeb Üldkoosolek.

Ütlen ausalt, et tänavu võitsid valimised inimesed, kellega oleksin võinud istuda sama laua taga ka mina.

Minu valimistulemus oli 28 häält, mis moodustab ligi 30% Üldkoosolekul antud häältest. Mul on väga hea meel, et mind otsustas toetada selline hulk inimesi. Samas ma mõistan ka hästi häältejaotust - pärast hääletust selgus, et minu prognoos oli suhteliselt täpne. Sel üldkoosolekul andsid mulle hääle eelkõige vanad olijad ning inimesed, kes on minuga lähemalt tuttavad kui kuulujutu tasandil. Eks paljud hääled ehmatas ära minu Keskerakonna Noortekoguga seotust üles kaevamine ning selle kunagise olemasolu rõhutamine.

Mul on kahju, et ma ei osutunud valituks, kuid hea meel, et vaatamata kesisele häältesaagile toetasid mind inimesed, kes tõesti tunnevad mind. See, et minu poolt hääletab 1 inimene, kes mind tõesti tunneb on oluliselt tähtsam mulle, kui kümne tundmatu hääl. Seda muidugi vaid emotsionaalselt - valituks osutumise vaatenurgast vastupidi.

Mis mind häirima jäi? Eks nagu ikka jäi mind häirima natukene "aitäh" sõna ütlemise oskus. Need, kel jäi see millegi eest ütlemata.. nad teavad seda isegi ja ma ei kahtle, et loevad minu blogi.

Ja viimane - minult on viimase päeva jooksul enamuses küsitud, et kuidas edasi? Kas ma jätkan liiduga või lähen mujale? Ma arvan, et aeg annab selgust ning praegu ma sellele vastata korralikult ei oskagi. See, et see ei ole minu viimane Üldkoosolek - see on kindel.

Täna on vara vastata, kas ma enam eales kandideerin, kuid võin kinnitada, et mul on seda juba palutud teha. Mul on hea meel, et neid inimesi on, kuid hirm arvatavasti ei lubaks seda mul teha.

1 comments:

Unknown ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.

Postita kommentaar