Uus kujundus on töös, tekkis viga üleslaadimisel ning kujundus on rikutud.. eks peagi parandame!

reede, 8. aprill 2011

UUENEB JOOKSVALT: EÕEL-i XXIV ÜK ÜLEKANNE!

Täna algab Eesti Õpilasesinduste Liidu Üldkoosolek. Järjekorralt on seekordne suursündmus 24. ning kevadisele Üldkoosolekule kohaselt valitakse sel korral uus juhatus. Sündmus kestab kolm päeva ning kui eelmine kord kogunesime me juhatuse valima Raplasse, siis seekord on 200 õpilast üle Eesti tulemas Tallinna 32. Keskkooli.

Varastades Delfi Neljapäeviku stiili kirjutan ma ka sellest korrast ülekande. Eks näis, kui tihti see uueneb ja kuidas hakkab välja nägema, kuid on lootust, et me saame ka live-ülekande. Kakukaamera on minuga kaasa reisinud ning seekord peaks kõik toimima laitmatult.

I PÄEV - reede

16.03 Kohal. Olen jõudnud Tallinna 32. Keskkooli. Elu käib ja katsed ka. Nimelt mõni õnnelik on tulnud ka siia, et jätkata enda haridusteed just selle koolimaja ruumides. Kuivõrd kell ei ole veel viis, siis osalejaid "ei koheldagi". Mul on hea meel, et siiski majutab mind meediatiim ja ma olen neile selle eest väga tänulik.

13.46 Ikka veel kontor. Ettevalmistused hakkavad peagi valmis saama ning meeskond liigubki juba osalises koosseisus meid võõrustava kooli poole. Olles just maha pidanud pika dialoogi Edvard Ljulkoga (endine Eesti Õpilasesinduste Liidu nõunik avaliku poliitika valdkonnas) tunnen ennast siiski kindlalt.

Peagi - juba päris varsti liigun minagi siit ära ja teen ära enda viimased ostud, mis veel tegemist vajavad. Näiteks sussideta ei saa ma küll läbi see Üldkoosolek!

11.23 Kontor. Korraldusmeeskond teeb veel viimaseid ettevalmistusi enda juhi Natali Joonase juhendamisel. Siiri Pajupuu, meie kallis tegevjuht, tormab ringi ja sobrab paberites - kõik peab olema laitmatu.

Aktiviste täis on terve kontor ning nii ei mahu korralikult istuma kööki, koridori ega EÕELi enda ruumi. Inimesi on lihtsalt nii palju!

0 comments:

Postita kommentaar