Uus kujundus on töös, tekkis viga üleslaadimisel ning kujundus on rikutud.. eks peagi parandame!

reede, 25. märts 2011

Kandidatuur on osutunud tõeliseks menuks!

Foto: Morguefile
Kui täna varahommikul kell 5 hakkasin ma dokumente ülesse laadima ja lõpetasin natukene enne kella 6e ei osanud ma arvata, et minu kandidatuur tekitab nii palju diskussiooni ning inimeste reaktsioone. Põhilised kommentaarid, mis on nähtavad kasutajatele on küll Facebookis, kuid mulle on isiklikult toetust avaldanud sellest ajast veel 8 auväärt inimest.

Nii soovisid mulle edu ja jaksu poliitikud Tallinna Kesklinna vanema asetäitja Reena Tolmik, Nõmme linnaosavanem Rainer Vakra ja Tallinna linnavolikogu liige Jekaterina Matusihis.

Kultuuriinimestest on mulle avaldanud toetust muusik Anis Arumets ja tippsportlane Marko Aleksejev. Niisamuti võttis minuga ühendust AS Delfi ajakirjanik Oliver Hainsalu, kes teatas enda toetusest mulle telefonitsi.

Samuti on mul väga hea meel, et minu rahvusvaheline pikaajaline partner Kotryna Svedaite (Leedu) on seisukohal, et ma pean kindlasti saama valituks. Enda organisatsioonis, LMS (Leedu Õpilasesinduste Liit), juhib ta rahvusvahelisi suhteid ning ta juba avaldas lootust, et meie koostöö jõuab uuele tasandile.

Eriliselt rõõmustas mind täna hommikul Tartu Kunstigümnaasiumi Õpilasesinduse president Sten Kalder, kes hiljaaegu renoveeris enda kooli ÕE ruumi (loe lisa siit), kui teatas, et kavatseb mind kindlasti toetada juhatuse kandideerimisel ning loodab mind seal näha.

Minu toetajaliikmete nimekirjaga saad tutvuda siin - toetajad.

Facebookis on mind samuti juba toetanud inimesed Indiast, Kanadast ja Eestist. Praeguseks on mulle seal toetust avaldanud (toetajaliikmed siin ei loetleta) Abhi Gupta, Jenna Nelson, Karl Kirt, Kartin Miisna, Stella Shaumyan ning Greta Elva.

Aitäh teile kõigile!

0 comments:

Postita kommentaar