Uus kujundus on töös, tekkis viga üleslaadimisel ning kujundus on rikutud.. eks peagi parandame!

esmaspäev, 28. märts 2011

LIVE! Nüüd on mul kodukakukaamera!

iPod
Ma olen seda juttu juba ühe korra kirjutanud, seega selkorral kirjutan ma natukene lõbusamalt vist juba. Edgari kakukaamerat teavad kõik - selle all peetakse silmas Edgar Savisaare kabinetis pesitsevat kaamerat, mis lülitub sisse tavaliselt vahetult enne valimisi.

Kui me eile sõpradega istusime ja mõtteid mõlgutasime selle üle, kuidas Üldkoosolek lõbusamaks muuta ja seda kohutavat pinget maandada, siis mul tekiski vapustav mõte. Me teeme sellest põhimõtteliselt live-telesaate! Aga kuna raha ega midagi meil ei ole, siis alustasime me minu tuppa kaamera paigaldamisest.

Selleks oli vaja:
  • 1x iPod touch
  • 2 riba läbipaistvat kleeplinti
Kõik. Teipisime minu iPodi lakke ja valmis. Tõsi, pärast paarikümmend minutit sai aku tühjaks.

Võtsin uuenduslikumad asjad kasutusele nagu:
  • 1x USB hub
  • 1x USB kaabel
  • Apple seinalaadija
Vedasin need endal seinale ja valmis ta oligi uuesti. Teen pilti sellest keerulisest aretisest ükshetk.

2 comments:

Anonüümne ütles ...

Ma siis nüüd kirjutan ja proovin sulle öelda, et sooviks väga sellest aretisest, sinu toa seinal/lael, pilti.

Daniel Sepp ütles ...

Teeme nii, et see tuleb paari päeva jooksul!

Postita kommentaar