Uus kujundus on töös, tekkis viga üleslaadimisel ning kujundus on rikutud.. eks peagi parandame!

pühapäev, 27. märts 2011

Lootus viimasest puhkusest

Hei!

Foto: Erika Reinaru (mobiilifoto)
Olen naasemas parasjagu oma Saaremaa puhkuselt, mille veetsin enamuselt Saaremaa SPA Hotelli Meris mõnuledes ning uskumatul kombel loodan, et see jääb minu viimaseks puhkuseks selle aasta jooksul. Millest selline massohism? Ise küsin ja ise vastan - kui mind valitakse Eesti Õpilasesinduste Liidu juhatusse, siis on minu ülesanne esindada õpilasi, mitte puhata.

Puhkus tuli mulle kindlasti kasuks.
  1. ma sain rahu telefonikõnedest, emailidest ja muudest tülitavatest vahenditest; 
  2. taaskord vaatan ma pilti laiemalt, sest vahetevahel tuleb vaid hetkeks eemal olla, et näha asju taas uut moodi; 
  3. minu visioon lähimast aastast on saamas täielikuks ning minu hirm selle mitte küpseks saamisest on kadunud kui tina tuhka; 
  4. taaskord veendusin, et inimesed võivad olla ka sõbralikud ja head. 

Puhkusest vast kõige meeldejäävam seik sündis just äsja, mõne minuti eest, kui ma postitasin Twitterisse teate, et olen tagasi mandril. Vähemalt nii pidi see välja nägema. Tuli välja hoopis, et "Tagasi mandil," mis on teatavasti slängisõna kanepi kohta. Võin teile kinnitada, et see teade ei vasta tõele :).

Tõesti olen mandril tagasi ja vaikselt juba kujutan ette, kuidas saan minna tagasi Eesti Õpilasesinduste Liidu kontorisse, kus on veel palju tööd vaja teha tuleval nädalal. Dokumentidega tutvuda, suhelda lahkuva juhatuse liikmetega, et mõista nende tegude tagamaid jne.

Minu tulekut iseloomustavad kõige paremini Ott Leplandi laulu Läbi öise Tallinna refrääni read, mida ma viimase kahe rea ulatuses muutsin ja sobitasin endale.

Tulen Su juurde.
Ma tulen Sa tead.
Liigun Su poole läbi öise Tallinna.
Ma tulen Su juurde,
Nii kiirelt kui saan,
Kui vaid saan.
Sest luban ma minna lõpuni
täna sinuga.
Osadega kohtumiseni Tallinnas Üldkoosolekul või mõnes muus kohas ja teistel tingimustel, kuid need, kel Tallinna asja ei ole ei pea nukrutsema. Lähiajal külastan veel teisigi kohalike omavalitsusi. Kui teil on konkreetseid soovitusi, siis jään neid ootama!

UUENDATUD!
Toon naljakamad kommentaarid minu säutsu kohta, kus ma eksisin:
  • Teno Viherpuu (@m6ttelendorav): @danielsepp kas eesti esimene staaraktivist on kanepilõksu langenud?
  • Oliver Hainsalu (@oliverhainsalu): @danielsepp tagasi mandil? U do weed? :D

Siiski rõhutan, et see oli kirjaviga ning ma olen tagasi MANDRIL, mitte ei suitseta ma kanepit.

0 comments:

Postita kommentaar