Uus kujundus on töös, tekkis viga üleslaadimisel ning kujundus on rikutud.. eks peagi parandame!

reede, 25. märts 2011

UUENDUS! Dokumendid esitatud!

Dokumendid ongi esitatud. Soovituskirjad ei ole jätkuvalt minu blogis üleval lihtsalt seetõttu, et nende lõplikud versioonid valmivad alles esmaspäevaks ning enda poolt võin ma lubada vaid seda, et edastan need kibekiirelt EÕELile ning muidugi teile blogi vahendusel.

Nüüdseks on kindel - ma kandideerin ning tagasitee oleks vaid kandidatuuri taandamine, mida lubasin juba varem mitte teha. Ma ei teegi seda.

Sellega on korras, vaatamata sellele, et minu päev oli suhteliselt tihe - käisin ju minagi Vabaduse väljak küünlaid süütamas. Mulle meeldis eelkõige see, et noorte ettevõtmisest võtsid osa ka paljud väärikad ühiskonnategelased.

Aga homme sõidan ma juba Saaremaale, et tõmmata veel korra hinge enne Üldkoosolekut. Teie kirju ootan ma jätkuvalt - mõned on juba tulnud ning mul on väga hea meel, et mind on nii soojalt kandidaadina vastu võetud.

Tänud veelkord!

0 comments:

Postita kommentaar