Uus kujundus on töös, tekkis viga üleslaadimisel ning kujundus on rikutud.. eks peagi parandame!

neljapäev, 24. märts 2011

Katusepakkuja selg peab olema sirge

Allikas: http://justwilliam1959.wordpress.com/
Vanemad inimesed mäletavad minevikust katuse pakkumist - omamoodi kümnise maksmine, mida tuli vahetevahel teha mitte vaid ühele jõugule, kuid teie lohutuseks ütlengi, et ma ei ole seda teemat lahkama hakkamas. Täna räägin ma hoopis katusorganisatsioonidest, mille ülesanne on tegelikult peavarju pakkumine.

Mõeldes tagasi aastatele, mis ma olen õpilasliidrina veetnud tuleb mul meelde erinevaid aegu. Ühte võin kinnitada - üldiselt oli raske või siis väga raske. Paremad ajad olid ka muidugi vahepeal, kuid ega siis ka kerge ei olnud. Samas ei saa öelda, et need olid halvad ajad.

Mõeldes enda elule mõni aeg tagasi, siis minu sõbrad, keda ma nimetasin sõpradeks meenutasid mulle natukene Eesti Õpilasesinduste Liitu. Kui oli midagi, millega nad kokku puutuda ei tahtnud ühel või teisel põhjusel siis nad ka ei teinud seda, sest nii oli lihtsalt kergem. See, et minul oli sellest raskem ei lugenud midagi.

Mõni aasta hiljem, täna, oskan ma öelda, et ma olen enda terve sõpruskonna välja vahetanud. Vanadest on alles jäänud mõni parem tuttav, kellega trehvame ja istume pubis aegajalt maha, joome õunamahla ning praadi süües naerame. Samalajal on Eesti Õpilasesinduste Liit läinud sama rada pidi edasi nagu varemgi - raskuste eest varju pugedes. Ma ütlen, et võtke üliõpilastest eeskuju! Me ajame õpilaste asja, mitte ei ole mõne Riigikogu fraktsiooni hääletoru. Ja kui meid vihkabki mõni parlamendierakond meie vaadete pärast, siis see ei ole asi mida häbeneda, sest me seisame õpilaste eest!

Minu sõnum vähem kui kuu aja pärast valitavale juhatusele on selge - selg sirgu, seljad kokku ja ärme tagane!

0 comments:

Postita kommentaar