Uus kujundus on töös, tekkis viga üleslaadimisel ning kujundus on rikutud.. eks peagi parandame!

teisipäev, 4. jaanuar 2011

Isikublogi lennu algus

Hei-hoo!

Täna on natukene eriline päev. Esiteks on tegemist selle aasta viimase 4. jaanuariga ning teisalt avasin ma just täna enda blogi, mida kavatsen järjepideval täita. Vajadust selle järgi ei olegi, kuid grafomaania võtab minust võimust ning enam ei suuda mulle ükski väljaanne pakkuda ruumi eneseväljenduseks. Vaevalt, et keegi seda tahtiski väga teha.

Praegune plaan on lihtne - ma kirjutan siia elust, armastusest, selle puudumisest, poliitikast ka natukene ning sõpradest. Pajatan asjadest, mis on mul parasjagu peas on ning laotan laiali enda päevakavad. Osalt on tegemist puhtalt mainekujundusliku küsimusega, kui nii öelda saab, kuid selle taga ei ole lähenevad valimised või mõni teine suurem asi. See on rohkem minu enda soov saada endale üks, täiesti enda hallatav, väljund juurde. 

Oodatud on kõik ettepanekud blogi arendamiseks. Minu soov on pakkuda parimat lahendust ning ilma kasutajapoolse abita ei saa sellest kunagi asja. 

Seni aga jätan teiega hüvasti ning jääge ootama seda, et siia midagi sisulist tekib!

Daniel

0 comments:

Postita kommentaar