Uus kujundus on töös, tekkis viga üleslaadimisel ning kujundus on rikutud.. eks peagi parandame!

teisipäev, 4. jaanuar 2011

Avaldasin enda seisukohad valimisteks

Täna, blogi avamise päeval otsustasin lõpuks avaldada ka enda platvormi valimisteks. Eelkõige sai selle koostamise ajendiks Õpilaste Eesti 2015, mis ei pakkunud mulle piisavat esindatust ning tundsin, et väga palju on tegelikult veel ütlemata.


Just seetõttu sai alustatud "15 teesi: Meie ühine Eesti" väljatöötamisega, milleks kulus täpselt 100 päeva. Seisukohtade kujundamisel olen lähtunud eelkõige isiklikest vaadetest, kuid nende täiendamiseks sai külastatud kokku 15 erinevat kohaliku omavalitsust, 4 konverentsi ning loetud lugematu arv ridu juriidilist teksti.

Ma väga loodan, et selline dokument pälvib erakondade ning Riigikogu fraktsioonide tähelepanu. Valimised on lähenemas ning usun, et platvorm on väga noortelähedane ning -sõbralik. Dokument koosneb majandus, kultuuri, riigijuhtimist, välissuhteid, sisserännet ning haridust puudutavatest teesidest.

Väga suure osa dokumendist pühendasin ma haridusele, sest see küsimus on minu hingele põhjusega üks kõige lähedasemaid valdkondi.

Dokumendiga on võimalik tutvuda siit: 15 teesi: Meie ühine Eesti

0 comments:

Postita kommentaar