Uus kujundus on töös, tekkis viga üleslaadimisel ning kujundus on rikutud.. eks peagi parandame!

esmaspäev, 17. jaanuar 2011

Säh, sulle valget! IRL lendab laimuga peale!

See küsimus on retooriline, muidugi on IRLile kõik lubatud. Kust ma saan sellise järelduse teha? See ei olegi väga keeruline. Piisab sellest, kui sa oled osav spioon ja tutvunud IRLi valimiskogul või kuidas iganes nad seda ka ei nimeta ning näinud nende võimsaid loosungeid. Sinna juurde lisada tänane artikkel Delfis ja ongi järeldus käes.
“Valimiskampaania läheb teravaks vaid siis, kui debatt muutub isiklikuks või omadussõnadest saadetuks,” ütles Delfile IRLi pressisekretär Rauno Veri. 
Kaks võimalust:
  1. Rauno Veri on lihtsalt loll ning ei tea, mis toimus valimiskogul;
  2. Ta keerutas ja valetas, kuigi sai ise väga hästi aru, millega ta hakkama sai.
Miks ma arvan, et ta on loll või valetab teadlikult? See on väga lihtne! Nende valimiskogul märkasin ma sellist slaidi:

IRL Siht 2011: Hoida ära Savisaar.
Pean tunnistama, et mina näen seda üpriski isikliku rünnakuga ning leian, et nii ikkagi ei saa. Rauno-Rauno, kus sa nüüd enda jutuga oled, et tuleb keskenduda probleemidele, mitte minna isiklikuks? Või siis sulle lihtsalt lükatakse tekst kätte, mille sa meediasse laiali saadad ning Soonvald treib selle sulle sobilikuks?

Veelgi naljakam on minujaoks see, et organisatsioon, millel on tuhandeid liikmeid seab endale sihiks eelkõige ühe mehe, Edgar Savisaare peaministriks saamine. Küll on alles võimas ühendus, see IRL!

Nüüd on mul küll natukene hirm, et Kaitsepolitsei Ametist tulnud mehed võtavad mu kinni, kui ma kodust väljun ja süüdistavad mind mõjuagentimises või parteispionaažis.

2 comments:

Katre ütles ...

Ei no ma ei imesta enam mitte millegi üle ! Haige.. lihtsalt haige..
Nii palju siis demokraatiast ja konkurentsist. Teeks ikka ainult antireklaami, sest midagi head ju parempoolsed enam välja tuua ei oska..

Daniel Sepp ütles ...

Üldiselt tundub minugi jaoks natukene nõme panna enda aasta põhiliseks sihiks kellegi peaministriks mittesaamine. Lausa naljakas.

Postita kommentaar