Uus kujundus on töös, tekkis viga üleslaadimisel ning kujundus on rikutud.. eks peagi parandame!

reede, 7. jaanuar 2011

Pettaiga kaotas Idea enda mõistuse

On harukordselt tore päev. Minu päev algas katusel lume rookimisega ning Isamaa- ja Respublika Liidu poliitilise platvormi üle mõtiskledes. Mulle on alati meeldinud alguses midagi läbi lugeda ja siis selle üle pikemalt mõelda. Ja mis saabki olla parem olukord mõtlemiseks, kui katus, kust sa võid igal hetkel alla kukkuda. Kõige parem on muidugi mõelda samalajal sellele, et kui valid IRLi, siis see maa, kuhu sa peagi kukud on peagi maamaksu vaba. Elagu Ken-Martti Vaher.

Aga nali-naljaks, KEV (loe: Ken-Martti Vaher) ei tea ise ka veel, kuidas ta kohalike omavalitsususte (KOV) tulubaasi hakkab täiendama, kui see maks ära kaotada. Täna räägin teile hoopis sellest, kuidas KEV astus ämbrisse ja sõlmis lepingu Ideaga. 

Räägime alguses sellest, mis see Idea üldse on. Idea on väga tore reklaamiettevõte, mulle on nad alati meeldinud omapäraste tööde tõttu. Hiljaaegu sai tõeks nende ühinemine Big Idea Groupiga, mis kindlasti suurendas nende võimalusi. Samalajal lahkus ettevõttest Paavo Pettai, kes oli selle ettevõte üks omanikke ja helgemaid päid. Temaga koos lahkus ka partnerite seast Keskerakond. Keskerakonnaga oli Idea teinud koostööd kõvasti - omalajal töötati välja K-kohuke ning koostöös võideti mitmed valimised. Aga vaatame natukene uudset IRLi reklaami.


Ütlen kohe ausalt ära, et kui ma seda esimene kord vaatasin, siis tundus see nali. Tuli välja, et ei olegi. Niisamuti on kõik reklaamiinimesed avaldanud imestust sellise lähenemise üle ning ei usu selle suurde edusse. Eelkõige, ja ma tsiteerin: "müüb selline reklaam haruldaste idiootide seas." Seda ei ütle mina, mina ei tea, aga naljakas on küll.

Ühe ajakirjanikuga vesteldes tuli see ka teemaks. Tal ei olnudki kuidagi muudmoodi reageerida, kui, et ta küsis: "Äkki nad saatsid vale versiooni välja?" Tõepoolest. See tundub tõesti kohutav ämbrisse astumine. Tähendab, mitte ei tundu, vaid tegelikult ju ongi?


Teisalt ma ei saa aru, mis saladused need on, mida Ene Ergma Riigikogust teab? Kas seda, mitu homo on seal? See ei ole ju mingi saladus, et  Riigikogu mitte-heterod kuuluvad just üldjuhul IRLi fraktsiooni, kuid sellest keegi ei räägi. Minu teada on ka Riigikogu juhatuses üks inimene, kes ei ole päris hetero. Ja vihjena võin öelda, et tegu ei ole Jüri Ratasega.

Universumi saladused? Kas Andrus Ansip ongi tulnukas? Ühtki teist suurt saladust ei suuda ma nimetada küll, mida Ene Ergma võiks teada. 

0 comments:

Postita kommentaar