Uus kujundus on töös, tekkis viga üleslaadimisel ning kujundus on rikutud.. eks peagi parandame!

teisipäev, 11. jaanuar 2011

Ka minule aitab!

Hiljaaegu ilmusid tänavatele plakatid - eelkõige on tänavapildis nähtavad IRLi suhteliselt läbi mõtlemata loosungid, mida jõuab lugeda vaid jala liikleja (kuid need on maantee äärde pandud) ning Reformierakonna "Võid kindel olla!" sildid. Viimaste kohta ei oskagi midagi muud öelda, kui ma olen kindel, et midagi head meile nende autorid ei too.

Vastulöögina sellele ripuvad tänaval ka Keskerakonna plakatid. Siin on minu tugi sellele erakonnale. Mina toetan! Tõesti aitab. 
Ma olen iga kampaania ajal valinud pooli ning endalegi kujundanud ligilähedase plakati mõnele erakonnale ning näidanud selgelt enda eelistust välja. Seekord on mulle kõige sümpaatsem Keskerakond,  millele avaldan toetust. Loodan, et kellelgi ei ole kahtlust - autoriõigus ei kuulu minule ning ma ei taotlegi seda.

 "Aitab hinnatõusust!" kampaania 

Need kaks plakatit ei lähe trükki ning jäävad vaid veebiavarusi tükiks ajaks kummitama. Loodame, et neid inimesi, kes vajavad abi ning kellel on saanud villand valitsuserakondade poliitikast leidub minu lugejaskonnas.
"Aitab hinnatõusust!" kampaania

Antud plakatite kasutus tuleb eelnevalt kooskõlastada minuga ning selle kasutamise aluseks on kirjalikult väljastatud allkirjastatud luba või digitaalallkirjastatud e-mail.

0 comments:

Postita kommentaar